Heb je een vraag over je bestelling, de verzending of betaling? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen, grote kans dat je daar al een antwoord vindt. Heb je een andere vraag en/of opmerking stuur ons dan een bericht via je account of het contact formulier wat je hier kunt invullen. Bellen kan natuurlijk ook; 06 - 43206815 (ma-vr: 13:00 - 16:30).
We helpen je graag!
Fishermanspants.nl
Postbus 7565 (niet het retouradres!)
8903JN Leeuwarden
[email protected]
06-43206815
K.v.K: Leeuwarden 01117811
BTW: NL001392757B85
1 Bestellen en verzenden
1.1 Hebben jullie een fysieke winkel?
Fishermanspants.nl is een online shop, je kunt dus bij ons alleen online bestellen er is geen fysieke winkel.
1.2 Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Bestel je voor 16:00 uur, dan wordt je pakket nog dezelfde dag (weekend en feestdagen uitgesloten) verzonden. 99% van de PostNL pakketjes die met de pakketpost zijn verzonden worden de volgende dag bezorgd. Een brievenbus pakketje kan er in uitzonderlijke gevallen wel eens 2 of 3 dagen of langer over doen. PostNL hanteert een bezorgtijd van maximaal 7 werkdagen voor briefpost.
Meestal ontvang je jouw pakket dus de volgende dag, maar wij hebben helaas géén invloed op de bezorging van PostNL.
1.3 Met wie verzenden jullie en wat kost het?
Wij verzenden al onze pakketten met PostNL voor €5,99
1.4 Hoe kan ik betalen?
Bij Fishermanspants.nl kun je eenvoudig betalen zoals jij dat graag wilt met de onderstaande betaalmethoden:
IDeal
Met IDeal betaal je snel, vertrouwd en veilig je Leelavadee Jewelry bestelling
Creditcard
Je kunt bij ons met de meest gangbare creditcards zoals Visa, Mastercard en American Express betalen.
Paypal
Betaal je graag snel en veilig met Paypal? Bij ons kan dat. Let wel, je hebt hiervoor een Paypal account nodig.
Bancontact / Mistercash | Belfius | KBC | Klarna achteraf betalen
Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij deze betaalmogelijkheden om direct en veilig een betaling te doen.
Sofort | Giropay | EPS
Voor onze klanten in o.a. Duitsland en Oostenrijk bieden wij deze betaalmogelijkheden om het openstaande bedrag van de bestelling eenvoudig en veilig te voldoen.
Maestro
Klanten binnen Europa kunnen makkelijk, snel en veilig betalen met Maestro.
1.5 Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Het kan wel eens gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Om zeker te weten of je bestelling is doorgekomen kun je op je bankafschrift kijken of het bedrag is afgeschreven. Twijfel je toch? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij checken voor je of de betaling is gelukt.
Is je betaling niet goed doorgekomen, dan is je bestelling ook niet geplaatst. Je kunt dan opnieuw bestellen.
1.6 Hoe volg ik mijn pakketje?
Wil je weten waar je bestelling op dit moment is? Bekijk het met de track & trace link die je hebt ontvangen nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. Pakketjes op werkdagen vóór 16:00 besteld, worden dezelfde dag verzonden. Is je bestelling als pakket verzonden, dan zal het waarschijnlijk de volgende dag worden bezorgd. Brievenbus pakketjes kunnen er soms wel eens 2 of 3 dagen, of in enkele gevallen wel eens langer over doen. PostNL geeft aan dat de briefpost er maximaal 7 werkdagen over mag doen.
De track & trace bij brievenbus pakketjes is soms niet correct weergegeven omdat nog niet elke postbode een handscanner heeft. Op maandag worden er geen brievenbus pakketjes geleverd.
1.7 Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?
Heb je jouw pakket niet ontvangen? Check dan eerst je track & trace nummer. Deze heb je per e-mail van ons ontvangen. Soms geeft het systeem aan dat het pakketje nog niet bij PostNL is aangeboden. Is je pakketje voor 16:00 besteld dan kun je ervan uitgaan dat je pakketje nog dezelfde dag door ons aan PostNL is overhandigd. Soms wordt het pakketje niet door PostNL gescand. Je pakketje is dus wel door ons aan PostNL overgedragen.
Is het een brievenbus pakketje? Op maandag worden er geen brievenbus pakketjes bezorgd. Wacht dan de volgende dag nog af. Brievenbuspost wordt helaas nog niet altijd de volgende dag bezorgd. Ook kan de scan soms aangeven dat het pakket bezorgd is terwijl dit nog niet het geval is.
De 2e dag nog niets ontvangen? Check je huisgenootjes, familieleden en/of buren. Wacht nog een dag af...
Na 3 of 4 dagen nog steeds niet ontvangen en heb je je bestelling als pakket laten versturen? Neem contact met ons op.
Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging van PostNL....maar...we lossen het zo snel mogelijk voor je op!
Let wel, er zijn piekperiodes waarin het wat langer kan duren voordat je pakketje bezorgd wordt, denk hierbij aan bijvoorbeeld moederdag, Black Friday, en de decembermaand. Weekend en feestdagen tellen niet mee en op maandag worden er geen brievenbus pakketjes bezorgd. PostNL heeft aangegeven pas na 7 werkdagen actie te ondernemen. Voor deze periodes vragen we je dus even iets meer geduld te hebben alvorens contact met ons op te nemen.
1.8 Ik heb een verkeerd / niet bestaand adres opgegeven, wat nu?
Als je per ongeluk een verkeerd of niet bestaand adres hebt opgegeven zijn er verschillende opties:
1. Geef dit zo snel mogelijk aan ons door, misschien is je pakketje nog niet verzonden en kunnen we het adres nog aanpassen.
2. Je checkt, indien mogelijk, of het is bezorgd op het door jou opgegeven adres.
3. Indien het pakketje door foutief opgegeven adres onbezorgbaar blijkt te zijn zal het waarschijnlijk bij ons retour komen. Zodra het bij ons retour is kunnen we het opnieuw verzenden. We zullen je dan een betaalverzoek sturen voor de nieuwe verzendkosten.
4. Indien het pakketje door foutief opgegeven adres onbezorgbaar blijkt te zijn en het pakketje is 'kwijt', dan kunnen we een onderzoek opstarten bij PostNL. Hiervoor zul je een document moeten tekenen.
5. Je wilt je pakket alsnog snel ontvangen, je plaatst een nieuwe bestelling. Indien het eerste pakketje bij ons retour komt zullen we dat crediteren.
1.9 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Hebben wij een verkeerd artikel geleverd? Oeps, dan is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens het inpakken...Laat het ons weten via het contactformulier, we lossen het natuurlijk zo snel mogelijk weer op!
1.10 Ik heb een defect item ontvangen, wat nu?
Indien je een artikel ontvangt met een defect/beschadiging, dien je dit binnen 5 dagen na ontvangst te melden. Je hebt het recht het item kosteloos om te ruilen. Het item dient compleet, in de originele verpakking, met aangehechte labels en met aankoopnota te worden geretourneerd. In specifieke gevallen kunnen wij je vragen foto"s te sturen van de beschadiging.
Indien bij retourneren wordt geconstateerd dat het probleem door eigen schade veroorzaakt is, en/of wanneer aangehechte labels ontbreken zullen wij niet omruilen tegen een nieuw artikel.
1.11 Hoe werkt de kortingscode?
Heb je een kortingscode dan voer je deze in op de "Mijn winkelwagen" pagina in het kader "kortingscode invoeren". Vervolgens klik je op "korting toepassen".
Kortingscodes werken binnen een bepaalde termijn en hebben zodoende een begin en einddatum. Helaas is het niet mogelijk een kortingscode buiten deze termijn te gebruiken. Kortingscodes kunnen niet achteraf worden verrekend. Heb je je kortingscode vergeten in te voeren, neem dan contact met ons op via de contactpagina of jouw account. Wij zullen dan kijken hoe we je toch nog blij kunnen maken.
Je kunt maar 1 kortingscode gebruiken. Bewaar je tweede code voor een volgend moment.
Indien wij de gebruik maken van de actie "50% korting op elk 2e item" dan wordt de 50% korting berekend over het goedkoopste item in de bestelling.
2 Ruilen en retourneren
2.1 Ik heb mijn retourzending naar het verkeerde adres gestuurd, wat nu?
Retourzendingen dienen te worden gestuurd naar:
Het Fulfilmentbedrijf BV. (t.a.v. Fishermanspants.nl)
Hendrik Figeeweg 3A-1, Hal 5
2031 BJ Haarlem
Nederlan
Indien het pakket retour is gestuurd naar een onjuist adres dan zullen we €5,99 verzend- en handelingskosten in rekening brengen.
2.2 Waarom wordt er een bedrag ingehouden na retour?
Indien na retour je bestelling onder het portovrije bedrag van €100,- komt zullen wij de verzendkosten (€5,99) in mindering of in rekening brengen.
2.3 Hoe kan ik iets retourneren?
Retourneren
Hoe werkt retourneren bij Fishermanspants?
Is je bestelling niet helemaal naar wens? Jammer, maar het is bij Fishermanspants geen probleem om je bestelling te retourneren. Volg het stappenplan hieronder voor een juiste afhandeling van jouw retour. Heb je nog geen account in onze webshop?
Retourprocedure mét account
Stap 1 > Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan in jouw account.
Stap 2 > Stuur de artikelen samen met een briefje met je naam én ordernummer voldoende gefrankeerd, degelijk verpakt en indien nodig verzekerd retour naar:
Het Fulfilmentbedrijf BV. (t.a.v. Fishermanspants.nl)
Hendrik Figeeweg 3A-1, Hal 5
2031 BJ Haarlem
Nederland
(kosten en risico van retour zenden zijn voor eigen rekening).
Retourprocedure zonder account
Stap 1 > Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar [email protected]. Vermeld je ordernummer en geef aan dat je wilt ruilen/retourneren.
Stap 2 > Print het herroepingsformulier uit en vul het in, klik daarvoor hier.
Heb je geen printer? Een handgeschreven briefje mag ook!
Stap 3 > Stuur de artikelen, samen met het ingevulde herroepingsformulier, voldoende gefrankeerd, degelijk verpakt en indien nodig verzekerd retour naar:
Het Fulfilmentbedrijf BV. (t.a.v. Fishermanspants.nl)
Hendrik Figeeweg 3A-1, Hal 5
2031 BJ Haarlem
Nederland
(kosten van retour zenden zijn voor eigen rekening).
Je ontvangt snel, maar in ieder geval binnen 14 dagen je aankoopbedrag retour.
2.4 Binnen hoeveel dagen moet ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Na het melden van je retour heb je nog 14 dagen om je product(en) retour te sturen.
2.5 Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
Ja, het retour sturen is voor eigen rekening. Je betaalt de portokosten die PostNL berekent.
2.6 Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
Momenteel kun je geen items omruilen. Je kunt het beste het artikel wat je wilt ruilen retour melden en vervolgens opnieuw bestellen. Het voordeel hiervan is dat het sneller gaat dan omruilen.
2.7 Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra het pakket bij ons retour is gekomen, wordt het verwerkt. Binnen enkele dagen krijg je van ons een retourmelding.
Het bedrag van je retourpakketje wordt teruggestort op de (bank)rekening, PayPal account of Creditcard die je gebruikt hebt om de bestelling te plaatsen. Dit doen we zo snel mogelijk, meestal binnen 5 dagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen. Terugstortingen via Creditcard kunnen iets langer duren.
2.8 Ik kan het herroepingsformulier niet uitprinten
Dat is geen probleem je kunt ook jouw gegevens op een briefje schrijven en toevoegen aan je retour.
2.9 Krijg ik de verzendkosten terug?
Als je de complete bestelling retourneert krijg je het volledige aankoopbedrag + de standaard verzendkosten (€5,99) teruggestort. Heb je voor een andere verzendmethode dan "Pakketpost PostNL" gekozen dan krijg je bij retourneren €5,99 aan verzendkosten terug.
2.10 Waarom worden er verzendkosten ingehouden op mijn retourbedrag?
Wij verzenden gratis vanaf een aankoopbedrag van €100,-. Wanneer je aankoopbedrag na retour onder de €100,- komt zullen wij de verzendkosten (€5,99) inhouden op het bedrag wat we terugstorten. Je hebt dan immers niet meer voor €100,- bij ons gekocht en moet je dus verzendkosten betalen.
2.11 Hebben jullie een antwoordnummer?
Nee wij hebben geen antwoordnummer.
2.12 Kan ik een pakket weigeren aan de deur?
Dit kan, echter zullen wij hiervoor de werkelijke verzendkosten en handelingskosten in rekening brengen à €6,75
2.13 Mijn retourzending is niet bij jullie aangekomen, wat moet ik doen?
Check of je het hebt verzonden naar het juiste retouradres:
Het Fulfilmentbedrijf BV. (t.a.v. Fishermanspants.nl)
Hendrik Figeeweg 3A-1, Hal 5
2031 BJ Haarlem
Nederland
Neem contact op met het verzendbedrijf, bijvoorbeeld PostNL. Houd er rekening mee dat je als verzender zelf verantwoordelijk bent. Indien de retourzending een hoge waarde heeft is verzekerd verzenden aan te raden.
3 Garantie
3.1 Heb ik garantie?
Fishermanspants.nl garandeert dat de te leveren artikelen voldoen aan de op de website vermelde specificaties. Als binnen 3 maanden na levering blijkt dat er iets mis is met het item, dan zullen wij samen met jou proberen tot een passende oplossing te komen. Wij willen graag tevreden klanten.
Wij geven géén garantie op items door onjuist gebruik.
Wij vragen vrijwel altijd om een foto van het kapotte item alvorens over te kunnen gaan op een garantie procedure.